Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
locate dosyaismi veya whereis dosyaismi şeklinde arama yapabilirsiniz.

Ama kopyada olsa aynıda olsa o dökümanlara bir göz atmanızı öneririm, yoksa işiniz zor.
Çözüm buldum. sftp ile servera bağlandım.
var/ zpanel hostdata yoluyla site hesaplarına ulaşıyorum.Bu şekilde de
cd dosya yolu dedim. Hemen ilgili dizine gittim.

unzip dosyaadı yapıp kısa sürede dışa akardı.
Artık site taşıma işi daha kolay oldu
Cevapların için teşekkür ederim Elazığlı168

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:37 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:03 --

Sitelerin hızlarında herhangibir değişiklik olmamasına karşın bu zpanel beni çıldırtacak. Ne phpmyadmine nede başka birşeye girebiliyorm. Bekliyor bekliyor ve sonunda koopuyor tekrar admin girişi yapıyorum.

Kesinlikle ve kesinlikle zpanel ile vakit harcamayın.
Bunu daha önce 1-2 yerde okumuştum.Çok ram yiyor diye... Hakikaten de öyle..
Şuan işlerim yarım kaldı ne yaptıysam olmadı. Yeni domain aktifleştiremedim.