• 08-09-2013, 13:50:04
    2 adet ip adresi alabildim ! 3 tane vermedi bu durum normal mi ?

    Ip adeslerinin ödemesini yaptım. Fakat panelde gözükmedi. Manuel ödeme onayı mı veriyorlar ? Sonra ip ler mi geliyor ? Ip adresi tahsisini bugün yaparlar mı ?

    Bilgisi olan arkadaşlardan yanıt rica ederim.
  • 08-09-2013, 13:56:07
    sunucuoptimizasyon.com
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet ip adresi alabildim ! 3 tane vermedi bu durum normal mi ?

    Ip adeslerinin ödemesini yaptım. Fakat panelde gözükmedi. Manuel ödeme onayı mı veriyorlar ? Sonra ip ler mi geliyor ? Ip adresi tahsisini bugün yaparlar mı ?

    Bilgisi olan arkadaşlardan yanıt rica ederim.
    Ödeme onayları manuel yapılıyor, mesai saati bitmişse ilk mesai saatinde onaylanır, onaylandıktan sonra kısa sürede geliyor ipler. Büyük ihtimalle yarın sabah ödeme onaylanır, 1 saat içindede panele eklenir.
  • 08-09-2013, 14:14:45
    birşey soracak panelde nereden harddiskleri görebilirim 2x2 tb normalde ama reinstall sayfasında 2 tb olarak görükuyor c olarak. ben bir yerden mı eklemem gerekiyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-09-2013, 14:16:35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme onayları manuel yapılıyor, mesai saati bitmişse ilk mesai saatinde onaylanır, onaylandıktan sonra kısa sürede geliyor ipler. Büyük ihtimalle yarın sabah ödeme onaylanır, 1 saat içindede panele eklenir.
    ip adreslerinin ödemelerini onaylayıp panele eklemişler. 2 adet ip adresi siparişi verdim. 3. yü veremedim niye böyle bir şey oldu anlamadım.
  • 08-09-2013, 14:20:12
    sunucuoptimizasyon.com
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşey soracak panelde nereden harddiskleri görebilirim 2x2 tb normalde ama reinstall sayfasında 2 tb olarak görükuyor c olarak. ben bir yerden mı eklemem gerekiyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Raid1 olarak kurulduğu için tek disk gibi görünür, raid0 olarak kurarsanız 2 disk görünür.
  • 08-09-2013, 14:44:21
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Raid1 olarak kurulduğu için tek disk gibi görünür, raid0 olarak kurarsanız 2 disk görünür.
    Kurulumu başlatmıştım bittikten sonra tekrar deniyecem çok teşekkürler.
  • 08-09-2013, 16:34:42
    Üyeliği durduruldu
    bu suncularını teslim alan arkadaslar panelemi düşüyor bilgiler yoksa mail atıyorlarmı ?
  • 08-09-2013, 17:20:53
    iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu suncularını teslim alan arkadaslar panelemi düşüyor bilgiler yoksa mail atıyorlarmı ?
    Fatura onayı ve sunucu bilgileri mail ile geliyor. Ayrıca panelede ekleniyor.
  • 08-09-2013, 17:29:39
    zamansız gelen sunucun ta....
    ailem geldi dün ziyarete, bu sabah teslim edilmiş benimkide

    ek ip alabiliyormuyuz bu minisp lere?