birşey soracak panelde nereden harddiskleri görebilirim 2x2 tb normalde ama reinstall sayfasında 2 tb olarak görükuyor c olarak. ben bir yerden mı eklemem gerekiyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk