birşey soracak panelde nereden harddiskleri görebilirim 2x2 tb normalde ama reinstall sayfasında 2 tb olarak görükuyor c olarak. ben bir yerden mı eklemem gerekiyor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Raid1 olarak kurulduğu için tek disk gibi görünür, raid0 olarak kurarsanız 2 disk görünür.