• 01-09-2013, 02:00:27
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gra dan teslim edilecek büyük ihtimalle siparişler. 2 hafta sonra sanırım yeni gelen siparişler rbxten 1 saatte teslim edilecek.
    vallahi yapacağım işten soğudum. ovh nin bu kampanyayı yapmasından önce kafamdan birkaç şey geçti hemen r10 u açıp bu iş için sunucu arayışına girdim. baktım ki istediğim şey ayırdığım bütçeden kat kat ucuz.

    bu bir işaret olmalı diye düşünmüştüm. doğruda düşünmüşüm. bir daha bu işe niyetlenmemem için Allah tarafından verilmiş bir mesajmış.

    gülemiyorum artık.
  • 01-09-2013, 09:14:49
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oles ‏@olesovhcom 2 sa

    @Blogspan mSP: all servers are delivered between today and friday. after friday it will be delivered in 1H.

    Bugün ile haftaya cuma arasında tüm minispler teslim edilecekmiş, sonraki cumadan itibaren teslim süresi 1 saat olarak devam edecekmiş.
    Takvimde haftalar bitmiyor nede olsa

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:14:49 -->-> Daha önceki mesaj 09:13:26 --

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    10 Euroluk yeni kimsufi makinalar Türkiyeye teslim ediliyormu acaba?

    Sipariş versem teslim alma ihtimalim varmıdır sizce?
    Ben geçen hafta sipraiş vermiştim 10 luktan ödeme onayloanmadı. Türkiye hesabı ile verilmişti sipariş.
  • 01-09-2013, 10:51:38
    Üyeliği durduruldu
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin ovh forumdaki konu rekor koşuyor

    Hala konu kilitli değil ve hesabınız hala aktif

    nerede o konu bir link at bulamadım belki bende kusarım az onlara
  • 01-09-2013, 18:04:25
    iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerede o konu bir link at bulamadım belki bende kusarım az onlara
    aman diyim. ne link gezsin artık piyasada ne konu öne çıksın. ben yazdım birşey değişmedi.

    konu zaten coşmuş gitmiş yeni bir dopingle sınırları zorlamaya gerek yok. bir daha öne çıkarsa kesin ban gelir artık. ben şimdilik sessiz kalma hakkımı kullanmak istiyorum ovh de. 1 ay iade beklemektense 1 hafta daha bekleyip sunucuyu alayım.
  • 01-09-2013, 18:46:31
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman diyim. ne link gezsin artık piyasada ne konu öne çıksın. ben yazdım birşey değişmedi.

    konu zaten coşmuş gitmiş yeni bir dopingle sınırları zorlamaya gerek yok. bir daha öne çıkarsa kesin ban gelir artık. ben şimdilik sessiz kalma hakkımı kullanmak istiyorum ovh de. 1 ay iade beklemektense 1 hafta daha bekleyip sunucuyu alayım.
    ovh tüm sunucular 24 H yapılmış ama ortata sunucu yok:S

    http://www.ovh.com/fr/serveurs_dedies/mini-sp.xml
  • 01-09-2013, 18:53:34
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh tüm sunucular 24 H yapılmış ama ortata sunucu yok:S

    http://www.ovh.com/fr/serveurs_dedies/mini-sp.xml
    bir video vardı eskiden meşhur "abiii abii beni.." diyen. o ovh işte. ısrarla, zorla bunu söylüyor. ben şimdi günah benden gitti gel buraya dersem ayıbı yapan ben olacağım. ama herkezin içinde artık patlamaya hazır bir bomba var. biri patlasada bizde içimizden atsak diye bekliyor.

    ovh ile işim bitince hususi bir tercüman tutacağım fikirlerimi beyan etmek hepsinin anladığı bir dilde konuşmak için.
  • 01-09-2013, 18:57:16
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir video vardı eskiden meşhur "abiii abii beni.." diyen. o ovh işte. ısrarla, zorla bunu söylüyor. ben şimdi günah benden gitti gel buraya dersem ayıbı yapan ben olacağım. ama herkezin içinde artık patlamaya hazır bir bomba var. biri patlasada bizde içimizden atsak diye bekliyor.

    ovh ile işim bitince hususi bir tercüman tutacağım fikirlerimi beyan etmek hepsinin anladığı bir dilde konuşmak için.
    yani diyonki fransızlar biraz fransız kaldı diyon
  • 01-09-2013, 19:22:28
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani diyonki fransızlar biraz fransız kaldı diyon
    keşke biraz olsa
    ama iyi bir noktayadeğinmişsin. boşuna fransız kalmak deyimini kullanmıyormuşuz.
  • 01-09-2013, 20:35:40
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh tüm sunucular 24 H yapılmış ama ortata sunucu yok:S

    http://www.ovh.com/fr/serveurs_dedies/mini-sp.xml
    72 saati bir aydır bekliyoruz tahminen 24 saatde temiz 1.5 hafta dır Bunlar uzay saatini kullanıyorlar :