aman diyim. ne link gezsin artık piyasada ne konu öne çıksın. ben yazdım birşey değişmedi.
konu zaten coşmuş gitmiş yeni bir dopingle sınırları zorlamaya gerek yok. bir daha öne çıkarsa kesin ban gelir artık. ben şimdilik sessiz kalma hakkımı kullanmak istiyorum ovh de. 1 ay iade beklemektense 1 hafta daha bekleyip sunucuyu alayım.
ovh tüm sunucular 24 H yapılmış ama ortata sunucu yok:S
http://www.ovh.com/fr/serveurs_dedies/mini-sp.xml