SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani diyonki fransızlar biraz fransız kaldı diyon
keşke biraz olsa
ama iyi bir noktayadeğinmişsin. boşuna fransız kalmak deyimini kullanmıyormuşuz.