bir video vardı eskiden meşhur "abiii abii beni.." diyen. o ovh işte. ısrarla, zorla bunu söylüyor. ben şimdi günah benden gitti gel buraya dersem ayıbı yapan ben olacağım. ama herkezin içinde artık patlamaya hazır bir bomba var. biri patlasada bizde içimizden atsak diye bekliyor.
ovh ile işim bitince hususi bir tercüman tutacağım fikirlerimi beyan etmek hepsinin anladığı bir dilde konuşmak için.
yani diyonki fransızlar biraz fransız kaldı diyon