• 28-08-2013, 19:31:14
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu fransızcaya çevirip yazmak lazım. ben güzel fransızcamla foruma bir mesaj daha göndereyim
    Fransızcaya gerek yok ingilizce atın bi şekilde ya fransızya yada ingilizce olarak geri dönerler =)
  • 28-08-2013, 19:39:42
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransızcaya gerek yok ingilizce atın bi şekilde ya fransızya yada ingilizce olarak geri dönerler =)
    ikisinide pek bildiğim söylenemez ama hisler yoluyla bağ kurduğumuz bir dil var. o şekil yazıyorum artık napıyım.
  • 28-08-2013, 21:55:44
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş ne yapmışsın ovh forumda adamlara damardan türkçe öğretmeye kalkmışsın ağır dozajdan giderler aman diyim gerçi teslimatı yaptılarmı bilmiyorum ama sana tavsiyem fazla üstlerine gitme haa birde translate yapmasınlar diye birleşik yazmanda ayrı bir zeka ürünü tebrikler
    *yazdıklarım samimicedir lütfen başka manalar verilmesin.
    elemanın biri yazdıklarımın bir kısmını yanlışta olsa çözmüş
    umarım Oles'ciğim görmez
  • 28-08-2013, 22:30:15
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elemanın biri yazdıklarımın bir kısmını yanlışta olsa çözmüş
    umarım Oles'ciğim görmez
    Yapma yaaa sakın oles anlamasın diğerleri önemli değil onlar guru gürültü
  • 28-08-2013, 23:48:24
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elemanın biri yazdıklarımın bir kısmını yanlışta olsa çözmüş
    umarım Oles'ciğim görmez
    Form linkini gönderebilirmisiniz? Merak ettim şimcik
  • 28-08-2013, 23:52:36
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elemanın biri yazdıklarımın bir kısmını yanlışta olsa çözmüş
    umarım Oles'ciğim görmez
    İspitliycem sizi görürsünüz, sunucu falan yok size
  • 28-08-2013, 23:53:56
    Kimsufi 4G de 72 Saatin son 10 Saatine geldik bakalım verecekler mi yoksa direk disputeyi basacam onların nazını çekemem hiç
  • 28-08-2013, 23:57:08
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsufi 4G de 72 Saatin son 10 Saatine geldik bakalım verecekler mi yoksa direk disputeyi basacam onların nazını çekemem hiç
    Bence direk parayı geri çekin 72 saatte teslim etmezler
  • 29-08-2013, 00:09:06
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma yaaa sakın oles anlamasın diğerleri önemli değil onlar guru gürültü
    şuana kadar konuya uğramadı. ben de biraz derslere ara vereyim en iyisi

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Form linkini gönderebilirmisiniz? Merak ettim şimcik
    ayıptır +18 (http://forum.ovh.com/showthread.php?t=90290)
    aramızda kalsın

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İspitliycem sizi görürsünüz, sunucu falan yok size
    valla onların anlamsından ziyade bu durumdan korkuyorum. 10 gündür sadece bir kelimeyi çözebildiler. fransızca bilen bir Türk çıkıp bu size saydırıyor demedikçe sıkıntı yok. böyle iyi gidiyor muhabbetimiz gençlerle.