Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fransızcaya gerek yok ingilizce atın bi şekilde ya fransızya yada ingilizce olarak geri dönerler =)
ikisinide pek bildiğim söylenemez ama hisler yoluyla bağ kurduğumuz bir dil var. o şekil yazıyorum artık napıyım.