MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu fransızcaya çevirip yazmak lazım. ben güzel fransızcamla foruma bir mesaj daha göndereyim
Fransızcaya gerek yok ingilizce atın bi şekilde ya fransızya yada ingilizce olarak geri dönerler =)