Yapma yaaa

sakın oles anlamasın diğerleri önemli değil onlar guru gürültü
şuana kadar konuya uğramadı. ben de biraz derslere ara vereyim en iyisi
Form linkini gönderebilirmisiniz? Merak ettim şimcik
ayıptır +18 (
http://forum.ovh.com/showthread.php?t=90290)
aramızda kalsın
İspitliycem sizi görürsünüz, sunucu falan yok size
valla onların anlamsından ziyade bu durumdan korkuyorum. 10 gündür sadece bir kelimeyi çözebildiler. fransızca bilen bir Türk çıkıp bu size saydırıyor demedikçe sıkıntı yok. böyle iyi gidiyor muhabbetimiz gençlerle.