• 27-08-2013, 13:06:51
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut siparişlerin akıbeti hakkında bilgi yok yine


    mSP / mSP SSD: Sadece GRA'dan teslim edilecek. RBX ve SBG'den sipariş verenlerle tekrardan irtibata geçilecek.


    yanı bunlar gra yamı aktarılcakmıs siparisler yoksa iptalmı olcak acaba
  • 27-08-2013, 13:30:21
    sunucuoptimizasyon.com
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mSP / mSP SSD: Sadece GRA'dan teslim edilecek. RBX ve SBG'den sipariş verenlerle tekrardan irtibata geçilecek.


    yanı bunlar gra yamı aktarılcakmıs siparisler yoksa iptalmı olcak acaba
    Rbx ten sipariş verenlere gra dan aynı sunucuyu vermeyi teklif edecekler, rbx te şu an stok yok ama bu süreçte olanlar daha bekler sanıyorum, çünkü bizim gra dan 1 hafta önce verdiğimiz minispler bile gelmedi.
  • 27-08-2013, 13:36:49
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rbx ten sipariş verenlere gra dan aynı sunucuyu vermeyi teklif edecekler, rbx te şu an stok yok ama bu süreçte olanlar daha bekler sanıyorum, çünkü bizim gra dan 1 hafta önce verdiğimiz minispler bile gelmedi.

    sbg den vermistik siparisi 20 gun oldu gelmedı bıde bu cıktı sımdı aktarım olcak sanırım
  • 27-08-2013, 14:06:39
    Şuanda sanırım sadece AB ülkelerine veriyorlar.
    Ovh ile 2005'ten beri çalışıyorum, şuanda yeni dcler açıyorlar.
    Makineler en fazla 72 saate hazırlanıyor fakat son 1-2 aydır 1 hafta sürdüğü oluyor makinaların gelmesi.
  • 27-08-2013, 14:30:44
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rbx ten sipariş verenlere gra dan aynı sunucuyu vermeyi teklif edecekler, rbx te şu an stok yok ama bu süreçte olanlar daha bekler sanıyorum, çünkü bizim gra dan 1 hafta önce verdiğimiz minispler bile gelmedi.
    GRA ile RVX in kalite yönünden farkı varmıdır? Hat kalitesi hangisinde daha iyidir. Merkez olduğu için RBX mi yoksa yeni olduğu için GRA mı?
  • 27-08-2013, 14:35:06
    sunucuoptimizasyon.com
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GRA ile RVX in kalite yönünden farkı varmıdır? Hat kalitesi hangisinde daha iyidir. Merkez olduğu için RBX mi yoksa yeni olduğu için GRA mı?
    RBX ten daha fazla hat geçiyor kapasite daha yüksek, tabi rbx te 4 tane verimerkezi var ama sonuçta hepsinden geçen hat miktarı daha yüksek ama size verilen hatta bir değişiklik yok tabi, gra sbg verimerkezleri daha ufak ama sıkıntı yaşamassınız, size tahsis edilen hattı yine sorunsuz kullanırsınız.
  • 27-08-2013, 14:36:24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RBX ten daha fazla hat geçiyor kapasite daha yüksek, tabi rbx te 4 tane verimerkezi var ama sonuçta hepsinden geçen hat miktarı daha yüksek ama size verilen hatta bir değişiklik yok tabi, gra sbg verimerkezleri daha ufak ama sıkıntı yaşamassınız, size tahsis edilen hattı yine sorunsuz kullanırsınız.
    Streaming için kullanılacak sunucular. 1 saniyelik dahi kesinti sorun vermekte. 3 veri merkezide bu konuda sorunsuzmudur Kusura bakmayın siz OVH nin eskilerindensiniz sanırım onun için size sormaktayım.
  • 27-08-2013, 14:39:42
    sunucuoptimizasyon.com
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Streaming için kullanılacak sunucular. 1 saniyelik dahi kesinti sorun vermekte. 3 veri merkezide bu konuda sorunsuzmudur Kusura bakmayın siz OVH nin eskilerindensiniz sanırım onun için size sormaktayım.
    Kesinti gibi şeyler olmaz, ovh nin tüm verimerkezleri aslında birbiriyle bağlantılı, bazı verimerkezlerinin peeringleri yine rbx üzerinden yapılıyor. Gra lokasyon kullanan oyun sunucusu müşterim var gayet memnun anlık 150-300 mbit hat kullanımı var.
  • 27-08-2013, 14:42:09
    Kimsufi 4G için yapmış olduguğum türkiye üzerindeki ödeme an itibariyle onaylandı sunucumun teslim edilmesini bekliyorum 1-2 saate oda gelecek inşallah