RBX ten daha fazla hat geçiyor kapasite daha yüksek, tabi rbx te 4 tane verimerkezi var ama sonuçta hepsinden geçen hat miktarı daha yüksek ama size verilen hatta bir değişiklik yok tabi, gra sbg verimerkezleri daha ufak ama sıkıntı yaşamassınız, size tahsis edilen hattı yine sorunsuz kullanırsınız.
Streaming için kullanılacak sunucular. 1 saniyelik dahi kesinti sorun vermekte. 3 veri merkezide bu konuda sorunsuzmudur Kusura bakmayın siz OVH nin eskilerindensiniz sanırım onun için size sormaktayım.