ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GRA ile RVX in kalite yönünden farkı varmıdır? Hat kalitesi hangisinde daha iyidir. Merkez olduğu için RBX mi yoksa yeni olduğu için GRA mı?
RBX ten daha fazla hat geçiyor kapasite daha yüksek, tabi rbx te 4 tane verimerkezi var ama sonuçta hepsinden geçen hat miktarı daha yüksek ama size verilen hatta bir değişiklik yok tabi, gra sbg verimerkezleri daha ufak ama sıkıntı yaşamassınız, size tahsis edilen hattı yine sorunsuz kullanırsınız.