Rbx ten sipariş verenlere gra dan aynı sunucuyu vermeyi teklif edecekler, rbx te şu an stok yok ama bu süreçte olanlar daha bekler sanıyorum, çünkü bizim gra dan 1 hafta önce verdiğimiz minispler bile gelmedi.
sbg den vermistik siparisi 20 gun oldu gelmedı bıde bu cıktı sımdı aktarım olcak sanırım