• 20-08-2013, 01:02:41
    sunucuoptimizasyon.com
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh foruma üye olalım dedik iyi düşündükte adamlar tr üyelerini kabul etmiyorlar ?

    garip bir sorun olabilir mi acaba bu ?

    Üzgünüz, yönetici tarafından tescil devre dışı bırakıldı. [TR]
    ktunnel.com dan üye olabilirsiniz.
  • 20-08-2013, 01:11:13
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum kaydı tr için durduruldu diyor

    Désolé, les inscriptions ont été désactivées par l'administrateur. [TR]
    Biliyorlar bizim ortalığı ayağa kaldıracağımızı o yüzden yapmışlardır. Belki daha önceden beri böyleydi, yada düzeltilmedi. Ama o kadar Türk müşterileri varken bunu yapmaları tamamen saygısızlık ve terbiyesizlikten öte bir şey değildir. Yok mu ovh' da çalışan bir Türk yetkili bizlere güzellik yapsın Semt işi
  • 20-08-2013, 01:13:07
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size tavsiyem form sitesine yazmanız şahsen ben ordan yazdıktan sonra teslim aldım benim konunun linkini size atayım http://forum.ovh.com/showthread.php?t=90067
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorlar bizim ortalığı ayağa kaldıracağımızı o yüzden yapmışlardır. Belki daha önceden beri böyleydi, yada düzeltilmedi. Ama o kadar Türk müşterileri varken bunu yapmaları tamamen saygısızlık ve terbiyesizlikten öte bir şey değildir. Yok mu ovh' da çalışan bir Türk yetkili bizlere güzellik yapsın Semt işi
    ktunnelle üye olup arkadaşın mesajının aynısı yolladım. ******** bunlar. her gün ayrı bir terbiyesizlikleri çıkıyor piyasaya.
  • 20-08-2013, 01:15:02
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ktunnelle üye olup arkadaşın mesajının aynısı yolladım. ******** bunlar. her gün ayrı bir terbiyesizlikleri çıkıyor piyasaya.
    chapta zımbırtısı çıkmıyor uğraşmadım.
  • 20-08-2013, 01:18:38
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chapta zımbırtısı çıkmıyor uğraşmadım.
    ben ilkini anlamadım ama 2. sinde gerçekten üye olmak istiyormusunuz diyordu galiba. evet yazıp çevirttim, tuttu
  • 20-08-2013, 01:21:22
    böyle giderse az kaldı eskiye dönecek , dönmesi içinde herşeyi yapıyoruz , kimsufi gibi olacak...
    bugun yarın sadece avrupa birliği ülkeleri kabul derseler şaşmayın
  • 20-08-2013, 01:44:48
    akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle giderse az kaldı eskiye dönecek , dönmesi içinde herşeyi yapıyoruz , kimsufi gibi olacak...
    bugun yarın sadece avrupa birliği ülkeleri kabul derseler şaşmayın
    Eğer eskiye dönerse yeni aldıkları firewall cihazlarını bol bol test ederiz...
  • 20-08-2013, 01:46:09
    sunucuoptimizasyon.com
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer eskiye dönerse yeni aldıkları firewall cihazlarını bol bol test ederiz...
    Edin ama eliniz boş döner Mail aboneliğine girdim çok ciddi arge sohbetleri, testleri yapıyoruz fransız ingiliz amerikalı müşteri ve beyaz şapkalı güvenlikçilerle. Kanka bile olduk, octave i bazen çok bunaltıyoruz fırçalıyor bizi çok asabi biri
  • 20-08-2013, 01:48:59
    akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle giderse az kaldı eskiye dönecek , dönmesi içinde herşeyi yapıyoruz , kimsufi gibi olacak...
    bugun yarın sadece avrupa birliği ülkeleri kabul derseler şaşmayın
    iyide hocam ne yapacaz ses çıkarmadan saolun fransızlar çifte standart yapıp bizi tınlamayıp kendi insanınıza kıyak yapıyorsunuz bizimde aynı parayı alıp bekletip öyle koyun gibi durduruyorsunuz saolun mu diyelim.