forum kaydı tr için durduruldu diyor
Désolé, les inscriptions ont été désactivées par l'administrateur. [TR]
Biliyorlar bizim ortalığı ayağa kaldıracağımızı o yüzden yapmışlardır. Belki daha önceden beri böyleydi, yada düzeltilmedi. Ama o kadar Türk müşterileri varken bunu yapmaları tamamen saygısızlık ve terbiyesizlikten öte bir şey değildir. Yok mu ovh' da çalışan bir Türk yetkili bizlere güzellik yapsın

Semt işi