böyle giderse az kaldı eskiye dönecek , dönmesi içinde herşeyi yapıyoruz , kimsufi gibi olacak...
bugun yarın sadece avrupa birliği ülkeleri kabul derseler şaşmayın
iyide hocam ne yapacaz ses çıkarmadan saolun fransızlar çifte standart yapıp bizi tınlamayıp kendi insanınıza kıyak yapıyorsunuz bizimde aynı parayı alıp bekletip öyle koyun gibi durduruyorsunuz saolun mu diyelim.