Biliyorlar bizim ortalığı ayağa kaldıracağımızı o yüzden yapmışlardır. Belki daha önceden beri böyleydi, yada düzeltilmedi. Ama o kadar Türk müşterileri varken bunu yapmaları tamamen saygısızlık ve terbiyesizlikten öte bir şey değildir. Yok mu ovh' da çalışan bir Türk yetkili bizlere güzellik yapsın

Semt işi
ktunnelle üye olup arkadaşın mesajının aynısı yolladım. ******** bunlar. her gün ayrı bir terbiyesizlikleri çıkıyor piyasaya.