• 15-08-2013, 17:45:15
    Şükürler olsun ki ben siparişimi teslim aldım umarım en kısa sürede diğer arkadaşlarımında siparişleri teslim olunur.
  • 15-08-2013, 18:18:12
    100 mbps olarak almayı kabul edenlere bir çözüm var

    Kimsufi Hariç

    Administration> My Invoices> Open Orders izleyerek 100 mbps olarak gün içinde teslim alabilirsiniz.
  • 15-08-2013, 18:31:36
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 mbps olarak almayı kabul edenlere bir çözüm var

    Kimsufi Hariç

    Administration> My Invoices> Open Orders izleyerek 100 mbps olarak gün içinde teslim alabilirsiniz.
    Dün bu saatlerde yaptık dediğiniz işlemi. Hala sunucu ortada yok.
  • 15-08-2013, 19:34:06
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 mbps olarak almayı kabul edenlere bir çözüm var

    Kimsufi Hariç

    Administration> My Invoices> Open Orders izleyerek 100 mbps olarak gün içinde teslim alabilirsiniz.
    öğlenden sonra yaptım bekliyorum hala
  • 15-08-2013, 21:25:46
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içinde rbx ve sbg lokasyondan 500 tane minisp teslim edilmesi planlanmış.
    Günde 500 teslim ederlerse ben daha çok beklerlerim heralde


    C6603 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 16-08-2013, 01:17:39
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Merhaba,

    Sunucuyu teslim almadan önce ve sonrasında durmadan 14mbit'lik bir trafik oluyor, makinayı kapatsam bile giren trafik 9mbit'in altına düşmüyor...

    Makina şuan tamamen bom boş...

    Bu nasıl bir saldırıdır?
    Nasıl bir inattır bu?

    Makinanın daha önceki sahibini ne çok seven varmış...

    Neden bu ip'ye saldırıyorlar anlamıyorum

    Ben makinayı 14 ağustos'da aldım ama saldırı 6 ağustostan beri varmış



  • 16-08-2013, 02:06:56
    sunucuoptimizasyon.com
    Ovh panel bilgilerini özelden gönderirsen, api ile fiziksel firewallı açtırabilirim.

    Tabi bu geçici bir çözüm olur. Zaten bu boyutta bir trafikte sanırım hatta bir satüre yok ama boşu boşuna hat kullanımı var.
  • 16-08-2013, 02:23:36
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh panel bilgilerini özelden gönderirsen, api ile fiziksel firewallı açtırabilirim.

    Tabi bu geçici bir çözüm olur. Zaten bu boyutta bir trafikte sanırım hatta bir satüre yok ama boşu boşuna hat kullanımı var.
    Bilgi için teşekkür ederim,

    Sizinde belirttiğiniz gibi normal kullanımda hiç bir sorun yaşamıyorum, boşu boşuna hattı işkal ediyor...

    OVH'a destek mesajı gönderdim, sizce ip adresini değiştirirlermi?

    Bu durumda ne yapılması gerekiyor acaba?
    Sonuçta sunucuyu teslim aldığımda da bu sorun varmış, benden kaynaklanan bir saldırı durumu değil.
  • 16-08-2013, 02:30:53
    sunucuoptimizasyon.com
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için teşekkür ederim,

    Sizinde belirttiğiniz gibi normal kullanımda hiç bir sorun yaşamıyorum, boşu boşuna hattı işkal ediyor...

    OVH'a destek mesajı gönderdim, sizce ip adresini değiştirirlermi?

    Bu durumda ne yapılması gerekiyor acaba?
    Sonuçta sunucuyu teslim aldığımda da bu sorun varmış, benden kaynaklanan bir saldırı durumu değil.
    Valla derdinizi anlatabilirseniz, belki bir ihtimal ama hat zaten sınırsız olduğundan, ayrıca trafik hattı satüre etmediği için birşey olmaz diyebilirler, kötü şans gerçekten ama saldıran elbet vazgeçecektir, tabi bu gerçekten bir saldırı ise, network içi bir tcp bug da olabilir.