Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ovh panel bilgilerini özelden gönderirsen, api ile fiziksel firewallı açtırabilirim.

Tabi bu geçici bir çözüm olur. Zaten bu boyutta bir trafikte sanırım hatta bir satüre yok ama boşu boşuna hat kullanımı var.
Bilgi için teşekkür ederim,

Sizinde belirttiğiniz gibi normal kullanımda hiç bir sorun yaşamıyorum, boşu boşuna hattı işkal ediyor...

OVH'a destek mesajı gönderdim, sizce ip adresini değiştirirlermi?

Bu durumda ne yapılması gerekiyor acaba?
Sonuçta sunucuyu teslim aldığımda da bu sorun varmış, benden kaynaklanan bir saldırı durumu değil.