Arkadaşlar Merhaba,
Sunucuyu teslim almadan önce ve sonrasında durmadan 14mbit'lik bir trafik oluyor, makinayı kapatsam bile giren trafik 9mbit'in altına düşmüyor...
Makina şuan tamamen bom boş...
Bu nasıl bir saldırıdır?
Nasıl bir inattır bu?
Makinanın daha önceki sahibini ne çok seven varmış...
Neden bu ip'ye saldırıyorlar anlamıyorum
Ben makinayı 14 ağustos'da aldım ama saldırı 6 ağustostan beri varmış