bana rbx en eskisi en kalitelisidir ondan al diyen kimdi.
Cinnet geçirtecekler adama ya bu nedir. Güya en büyük firmalardan ama bi halt becerebildikleri yok. Bizimkiler yapmıyor bu kadarını. Rezillikten başka birşey değil. Böyle basitlik, böyle adilik varmı başka bir yerde.
Evet o kısım doğru rbx ovh nin merkezi, en çok peering geçen kapasitesi en yüksek nokta, ki tek verimerkezide değil rbx te 4 tane verimerkezi var hatta 5 inci de açılacak.
Ama kapasite ile yoğunluk kavramları farklı şeyler, tabiki herkes sipariş verirken rbx tercih ediyor, ha koskoca ovh bu yoğunlukla başa çıkamıyor mu, orası ayrı olarak tartışılacak bir konu.