• 12-08-2013, 21:56:04
    sunucuoptimizasyon.com
    jediking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu iş ne zaman düzelecek acaba bilen varmı :P. Ne zaman düzlüğe çıkacak ovh setup süreleri konusunda. merak ediyorum
    Kimsufileri halledebilirlerse biraz daha hızlanır, halen kimsufi siparişi vermiş ve işlem bekleyen 5000 den fazla kontrol bekleyen işlem varmış.

    Ama eski 1 saatlik teslim sürelerine ancak hat limitleri eskiye dönüp fiyatlar tekrar yükselirse ulaşılır
  • 12-08-2013, 22:18:42
    Benim diskler problemli 15 dakika olayı 24 saat olayı gibi zort çıktı. 1. disk bozuk. Adamlar sipariş yetiştirmek için sata3 bulamadılar. Benim makinaya sıra gelmez sanırım...
  • 12-08-2013, 22:19:54
    OVH yeni sunucu teslimini bir kenara bıraksın,mevcut sunucularda sıkıntı vermeye başladı rbx de.

    13 gün oldu,adamlar paralarımızı iyi işletti.
  • 12-08-2013, 22:29:51
    ovh biraz kalitesizleşiyormu acaba?. aslında fiyat indirmek o kadarda iyi değil. sanayi tipine döndü adamlar valla doldur-boşalt. kalitemi düşüyor ne anlamadım :P
  • 12-08-2013, 23:08:01
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an en yoğundan en az yoğuna göre sıra RBX > SBG > GRA > BHS
    bana rbx en eskisi en kalitelisidir ondan al diyen kimdi.
    Cinnet geçirtecekler adama ya bu nedir. Güya en büyük firmalardan ama bi halt becerebildikleri yok. Bizimkiler yapmıyor bu kadarını. Rezillikten başka birşey değil. Böyle basitlik, böyle adilik varmı başka bir yerde.
  • 12-08-2013, 23:12:41
    sunucuoptimizasyon.com
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana rbx en eskisi en kalitelisidir ondan al diyen kimdi.
    Cinnet geçirtecekler adama ya bu nedir. Güya en büyük firmalardan ama bi halt becerebildikleri yok. Bizimkiler yapmıyor bu kadarını. Rezillikten başka birşey değil. Böyle basitlik, böyle adilik varmı başka bir yerde.
    Evet o kısım doğru rbx ovh nin merkezi, en çok peering geçen kapasitesi en yüksek nokta, ki tek verimerkezide değil rbx te 4 tane verimerkezi var hatta 5 inci de açılacak.

    Ama kapasite ile yoğunluk kavramları farklı şeyler, tabiki herkes sipariş verirken rbx tercih ediyor, ha koskoca ovh bu yoğunlukla başa çıkamıyor mu, orası ayrı olarak tartışılacak bir konu.
  • 12-08-2013, 23:12:49
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana rbx en eskisi en kalitelisidir ondan al diyen kimdi.
    Cinnet geçirtecekler adama ya bu nedir. Güya en büyük firmalardan ama bi halt becerebildikleri yok. Bizimkiler yapmıyor bu kadarını. Rezillikten başka birşey değil. Böyle basitlik, böyle adilik varmı başka bir yerde.
    5 Ağustosta siparişim onaylandı, bu gün destek mesajı yazdım, 1 haftadan önce teslim edemeyeceklerini söylediler...

    Sizin sipariş sanırım daha yeni, sizinkide 1 haftadan önce teslim edilmeyebilir.
  • 12-08-2013, 23:18:10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o kısım doğru rbx ovh nin merkezi, en çok peering geçen kapasitesi en yüksek nokta, ki tek verimerkezide değil rbx te 4 tane verimerkezi var hatta 5 inci de açılacak.

    Ama kapasite ile yoğunluk kavramları farklı şeyler, tabiki herkes sipariş verirken rbx tercih ediyor, ha koskoca ovh bu yoğunlukla başa çıkamıyor mu, orası ayrı olarak tartışılacak bir konu.
    rezilliğin doruk noktasıda bu son cümleniz. koskoca ovh diyoruz ama adamlar yatıyor. başka bir alternatif göremiyorum. bu adamlar adam gibi çalışsalar nasıl çözemez ki bu durumu.


    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Ağustosta siparişim onaylandı, bu gün destek mesajı yazdım, 1 haftadan önce teslim edemeyeceklerini söylediler...

    Sizin sipariş sanırım daha yeni, sizinkide 1 haftadan önce teslim edilmeyebilir.
    doğum günümde vereyim dedim siparişi. şansımıza gelir belki diye. doğduğuma pişman edecekler bu gidişle beni.

    1 hafta nedir ya. normal şartlar altında kabul edilebilecek bir durum değil ama sırf fransada olmaları el kol bağlıyor. iade istesen ayrı bir dert.
  • 12-08-2013, 23:33:11
    Arkadaşlar biraz ovh'ye destek çıkın bu kadar ucuz fiyata bu kadar kaliteli sunucu hizmeti veriyor.

    Tarife ve hat limitsiz olayını aynı anda patlamaları kötü oldu ellerinde donanım yeterli olmadığı için hepimizi beklettiler. Fakat 15 bin sipariş'den bahsediyoruz.

    TR'de en büyük datacenter bile 10 bin sunucu barındırırken 8-10 yılda bu sayıya ulaşmışken ovh bunu 2 hafta içerisinde yaptı nerdeyse...

    15 bin sunucu demek ortalama.

    30 bin harddisk
    15 bin anakart
    350'ye yakın switch demek.


    buda büyük bir iş yükü ama emin olun ovh siparişi yetiştirdikten sonra çok iyi şekilde düzeyine oturacağından eminim. Donanım tedarikçilerin elinde donanım olsa benim fikrim ovh 1 hafta içinde bütün sunucuları teslim eder.

    İnşallah hepimizin makinası kısa süre içinde gelir.