bana rbx en eskisi en kalitelisidir ondan al diyen kimdi.
Cinnet geçirtecekler adama ya bu nedir. Güya en büyük firmalardan ama bi halt becerebildikleri yok. Bizimkiler yapmıyor bu kadarını. Rezillikten başka birşey değil. Böyle basitlik, böyle adilik varmı başka bir yerde.
5 Ağustosta siparişim onaylandı, bu gün destek mesajı yazdım, 1 haftadan önce teslim edemeyeceklerini söylediler...
Sizin sipariş sanırım daha yeni, sizinkide 1 haftadan önce teslim edilmeyebilir.