Arkadaşlar biraz ovh'ye destek çıkın bu kadar ucuz fiyata bu kadar kaliteli sunucu hizmeti veriyor.

Tarife ve hat limitsiz olayını aynı anda patlamaları kötü oldu ellerinde donanım yeterli olmadığı için hepimizi beklettiler. Fakat 15 bin sipariş'den bahsediyoruz.

TR'de en büyük datacenter bile 10 bin sunucu barındırırken 8-10 yılda bu sayıya ulaşmışken ovh bunu 2 hafta içerisinde yaptı nerdeyse...

15 bin sunucu demek ortalama.

30 bin harddisk
15 bin anakart
350'ye yakın switch demek.


buda büyük bir iş yükü ama emin olun ovh siparişi yetiştirdikten sonra çok iyi şekilde düzeyine oturacağından eminim. Donanım tedarikçilerin elinde donanım olsa benim fikrim ovh 1 hafta içinde bütün sunucuları teslim eder.

İnşallah hepimizin makinası kısa süre içinde gelir.