Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet o kısım doğru rbx ovh nin merkezi, en çok peering geçen kapasitesi en yüksek nokta, ki tek verimerkezide değil rbx te 4 tane verimerkezi var hatta 5 inci de açılacak.

Ama kapasite ile yoğunluk kavramları farklı şeyler, tabiki herkes sipariş verirken rbx tercih ediyor, ha koskoca ovh bu yoğunlukla başa çıkamıyor mu, orası ayrı olarak tartışılacak bir konu.
rezilliğin doruk noktasıda bu son cümleniz. koskoca ovh diyoruz ama adamlar yatıyor. başka bir alternatif göremiyorum. bu adamlar adam gibi çalışsalar nasıl çözemez ki bu durumu.


EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 Ağustosta siparişim onaylandı, bu gün destek mesajı yazdım, 1 haftadan önce teslim edemeyeceklerini söylediler...

Sizin sipariş sanırım daha yeni, sizinkide 1 haftadan önce teslim edilmeyebilir.
doğum günümde vereyim dedim siparişi. şansımıza gelir belki diye. doğduğuma pişman edecekler bu gidişle beni.

1 hafta nedir ya. normal şartlar altında kabul edilebilecek bir durum değil ama sırf fransada olmaları el kol bağlıyor. iade istesen ayrı bir dert.