• 11-08-2013, 22:57:21
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar

    https://twitter.com/OVH

    buda twiter ları ben yazdım birşeyler sizde yazın
  • 11-08-2013, 22:58:58
    Zorla sunucu almak bu olsa gerek Türk bir firma 2 gün aksatsa veri merkezini yakarlardı insanlar. Ovh sabır etmeyi öğretmiş olsa gerek.
  • 11-08-2013, 23:02:32
    sunucuoptimizasyon.com
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorla sunucu almak bu olsa gerek Türk bir firma 2 gün aksatsa veri merkezini yakarlardı insanlar. Ovh sabır etmeyi öğretmiş olsa gerek.
    Senin sunucuda gelmedi dimi hacı

    Ne şanslı adamım sipariş yoğunluğunun en fazla olduğu dönemde minisp ssd sipariş etmiştim 4 günde gelmişti, kimsufilerin sipariş yoğunluğu azaldı artık ona rağmen 10 günde siparişini alamayanlar var gerçekten ilginç, biri fransaya gidip Octave Klaba yı iş çıkışında sıkıştırıp ''birşey konuşcaz senle gel 2 dakika'' desede öğrensek nedir olayın aslı
  • 11-08-2013, 23:04:26
    evet arkadaşlar ovh formda isyan ettim lütfen sizlerde bu konuya destek verin, üye olmak için elazığlı hocamın önerdiği (ktunnel) siteden direk olarak üye olunuyor herhangi bir sıkıntı olmuyor.
    http://forum.ovh.com/showthread.php?...d=1#post559407

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:04:26 -->-> Daha önceki mesaj 23:02:35 --

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransızca foruma ingilizce yazan arkadaşlara selam olsun.
    aleyküm selam, ingilizce yazdığımız halde fransızca cevap verenlere esas helal olsun
  • 11-08-2013, 23:04:47
    Üyeliği durduruldu
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet arkadaşlar ovh formda isyan ettim lütfen sizlerde bu konuya destek verin, üye olmak için elazığlı hocamın önerdiği (ktunnel) siteden direk olarak üye olunuyor herhangi bir sıkıntı olmuyor.
    http://forum.ovh.com/showthread.php?...d=1#post559407
    redsation lokasyonlu vps üye olabilirsiniz sonuçda co.uk merkezli oldurundan daha basit üye olmak ben yazdım konuna
  • 11-08-2013, 23:05:45
    sunucuoptimizasyon.com
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet arkadaşlar ovh formda isyan ettim lütfen sizlerde bu konuya destek verin, üye olmak için elazığlı hocamın önerdiği (ktunnel) siteden direk olarak üye olunuyor herhangi bir sıkıntı olmuyor.
    http://forum.ovh.com/showthread.php?...d=1#post559407

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:04:26 -->-> Daha önceki mesaj 23:02:35 --



    aleyküm selam, ingilizce yazdığımız halde fransızca cevap verenlere esas helal olsun
    Şu açıdan dedim, size ingilizce cevap verenler normal kullanıcı, fransa forumuna yazdığınız için size cevap verecek yetkililer fransızca biliyor, ingilizce bilseler bile co.uk haricinde ingilizce cevap vermiyorlar, yani ingilizce yazmanız sakıncalı. İlla ingilizce yazacağım beni tutamassınız diyorsanız co.uk forumuna üye olup yazın.
  • 11-08-2013, 23:06:00
    elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin sunucuda gelmedi dimi hacı

    ne şanslı adamım sipariş yoğunluğunun en fazla olduğu dönemde minisp ssd sipariş etmiştim 4 günde gelmişti, kimsufilerin sipariş yoğunluğu azaldı artık ona rağmen 10 günde siparişini alamayanlar var gerçekten ilginç, biri fransaya gidip octave klaba yı iş çıkışında sıkıştırıp ''birşey konuşcaz senle gel 2 dakika'' desede öğrensek nedir olayın aslı
    Fenerlilere üzüldüm
  • 11-08-2013, 23:07:28
    Üyeliği durduruldu
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerlilere üzüldüm
    bende
  • 11-08-2013, 23:08:18
    athar gördünüzmü adam resmen gider yapmış sözleşmeyi falan oku demiş, cevabını aldı tabi.