hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet arkadaşlar ovh formda isyan ettim lütfen sizlerde bu konuya destek verin, üye olmak için elazığlı hocamın önerdiği (ktunnel) siteden direk olarak üye olunuyor herhangi bir sıkıntı olmuyor.
http://forum.ovh.com/showthread.php?...d=1#post559407
redsation lokasyonlu vps üye olabilirsiniz sonuçda co.uk merkezli oldurundan daha basit üye olmak ben yazdım konuna