evet arkadaşlar ovh formda isyan ettim lütfen sizlerde bu konuya destek verin, üye olmak için elazığlı hocamın önerdiği (ktunnel) siteden direk olarak üye olunuyor herhangi bir sıkıntı olmuyor.
http://forum.ovh.com/showthread.php?...d=1#post559407

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:04:26 -->-> Daha önceki mesaj 23:02:35 --

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fransızca foruma ingilizce yazan arkadaşlara selam olsun.
aleyküm selam, ingilizce yazdığımız halde fransızca cevap verenlere esas helal olsun