hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet arkadaşlar ovh formda isyan ettim lütfen sizlerde bu konuya destek verin, üye olmak için elazığlı hocamın önerdiği (ktunnel) siteden direk olarak üye olunuyor herhangi bir sıkıntı olmuyor.
http://forum.ovh.com/showthread.php?...d=1#post559407

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:04:26 -->-> Daha önceki mesaj 23:02:35 --



aleyküm selam, ingilizce yazdığımız halde fransızca cevap verenlere esas helal olsun
Şu açıdan dedim, size ingilizce cevap verenler normal kullanıcı, fransa forumuna yazdığınız için size cevap verecek yetkililer fransızca biliyor, ingilizce bilseler bile co.uk haricinde ingilizce cevap vermiyorlar, yani ingilizce yazmanız sakıncalı. İlla ingilizce yazacağım beni tutamassınız diyorsanız co.uk forumuna üye olup yazın.