Elinizde verebileceğiniz hat varsa bola döke verebilirsiniz, demekki bola döke hat verilecek durum kalmamıştıki hatlar limitlendi, kimsufilere trafik limiti geldi ovh hat kapasitesini arttırmasaydı böyle devam edecekti, hat kapasitesini arttırmadan bu şekilde devam edilebilirdi ama ovh yerinde saymak yerine ileri doğru gitti ciddi para harcayarak hat kapasitesini yükseltti hal böyle olunca hat limitleri yükseltildi, kimsufilerin limiti kaldırıldı.
Herşey verimerkezinin elinde, müşteriye acıda çektirir sevindirebilirde. Ovh hattını limitlediğinde yine çok ciddi müşteri kaybetmedi, bu son olaylardada müşteri kaybetmedi kaybetmezde çünkü bu zamana kadar müşterisini üzmeyen bir verimerkezini sadık müşterisi yüz üstü koyup gitmez, gitmedilerde. Ben bu kadar kısa sürede bu kadar iyi haberler veren bir verimerkezi görmedim. Pozitif bakmak lazım.