Hat limitlerini düşürürken yeni kullanıcılar etkilenmişti, eskiler etkilenmemişti diye hatırlıyorum tam emin değilim.

- Eğer mevcut müşterinin hattı düşürüldüyse artırmalarında büyük bir olay yok.
- Eğer düşürmedilerse, yine büyük bir olay yok.

Özür dilerken zarar etmek olarak belirttiğiniz şey mevcut müşterinin fiyatlarını güncellemek mi? Etkilenen adamdan özür dileyeceksen, fiyatını düşürürsün. Yeni sunucuya indirim yapsan neye yarar.

Yaptıkları şey güzel birşey. Ama dediğim gibi, olayların üzerini kapatma amacı var.