Saldırı konusunda ufak bir soru
13
●910
- 17-06-2013, 14:49:54Üyeliği durduruldumümkündür tabi saldırıyı almamakta mümkündürBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 15:10:40nasıl engellebilirim bunu, fiziksel firewaller çok pahalı , ama garip olan şey şu, sunucum acıkken trafik durumuna bakıyorum alınan trafik 7-8 mps civarı, saldırı altındayken 32.28/Kbps . Bu nasıl olabiliyor ?NOXServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 15:26:55Üyeliği durduruldumalesef güvenlik , saldırı engelleyici tüm ekipmanların ücretleri doğal olarak pahalıBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 15:35:00Sunucuda takılı olan network kartları yüksek paket sayısını karşılayamazlar. Bu açıdan sorunu donanımsal firewall ile çözmek lazım.Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 16:00:13peki ya gelen ipleri bloklasam saldıran kişinin ip adreslerini bi programla görüyorum iplerinden bir tanesi 151.250.223.62 , ipi araştırdıgımda izmitten biyerden saldırdıgını gösteriyor sanırsam fiber neti var ama 500 mbitte nasıl saldırabilirki ?Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 16:11:48Linuxda Iptables gibi araçlar belirli sayıda IP adresi engelleyebilir ancak saldırı trafik oluşturacağından bu seferde port hızı yetersiz gelebilir veya aylık veri transfer kotalı bir hizmet ise paket dışına çıkılmasına sebep olabilir.Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saldırı büyüklüğü, tipi gibi konularda hizmet alınan yere itibar etmek dışında yapılabilecek birşey yok. Benim de yorum yapmam doğru olmaz.