• 17-06-2013, 14:41:16
    #1
    Arkadaşlar kendi capında 300-400 oyunculu b i oyuna sahibim, ancak makinam sürekli kapanıp duruyor ve bana 500 mpsde ddos saldırısı aldıgımı söylüyorlar, makina dış ülkelere kapalı, Türkiyede bukadar yüksek düzeyde bi saldır yapmak mümkünmüdür
  • 17-06-2013, 14:43:23
    #2
    Mümkündür hocam.
  • 17-06-2013, 14:47:16
    #3
    Çok kolay hele son indirimlerden sonra trafik fiyatları düşüyor.
  • 17-06-2013, 14:49:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kendi capında 300-400 oyunculu b i oyuncuya sahibim, ancak makinam sürekli kapanıp duruyor ve bana 500 mpsde ddos saldırısı aldıgımı söylüyorlar, makina dış ülkelere kapalı, Türkiyede bukadar yüksek düzeyde bi saldır yapmak mümkünmüdür
    mümkündür tabi saldırıyı almamakta mümkündür
  • 17-06-2013, 15:10:40
    #5
    NOXServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mümkündür tabi saldırıyı almamakta mümkündür
    nasıl engellebilirim bunu, fiziksel firewaller çok pahalı , ama garip olan şey şu, sunucum acıkken trafik durumuna bakıyorum alınan trafik 7-8 mps civarı, saldırı altındayken 32.28/Kbps . Bu nasıl olabiliyor ?
  • 17-06-2013, 15:26:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl engellebilirim bunu, fiziksel firewaller çok pahalı , ama garip olan şey şu, sunucum acıkken trafik durumuna bakıyorum alınan trafik 7-8 mps civarı, saldırı altındayken 32.28/Kbps . Bu nasıl olabiliyor ?
    malesef güvenlik , saldırı engelleyici tüm ekipmanların ücretleri doğal olarak pahalı
  • 17-06-2013, 15:35:00
    #7
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl engellebilirim bunu, fiziksel firewaller çok pahalı , ama garip olan şey şu, sunucum acıkken trafik durumuna bakıyorum alınan trafik 7-8 mps civarı, saldırı altındayken 32.28/Kbps . Bu nasıl olabiliyor ?
    Sunucuda takılı olan network kartları yüksek paket sayısını karşılayamazlar. Bu açıdan sorunu donanımsal firewall ile çözmek lazım.
  • 17-06-2013, 16:00:13
    #8
    Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuda takılı olan network kartları yüksek paket sayısını karşılayamazlar. Bu açıdan sorunu donanımsal firewall ile çözmek lazım.
    peki ya gelen ipleri bloklasam saldıran kişinin ip adreslerini bi programla görüyorum iplerinden bir tanesi 151.250.223.62 , ipi araştırdıgımda izmitten biyerden saldırdıgını gösteriyor sanırsam fiber neti var ama 500 mbitte nasıl saldırabilirki ?
  • 17-06-2013, 16:11:48
    #9
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ya gelen ipleri bloklasam saldıran kişinin ip adreslerini bi programla görüyorum iplerinden bir tanesi 151.250.223.62 , ipi araştırdıgımda izmitten biyerden saldırdıgını gösteriyor sanırsam fiber neti var ama 500 mbitte nasıl saldırabilirki ?
    Linuxda Iptables gibi araçlar belirli sayıda IP adresi engelleyebilir ancak saldırı trafik oluşturacağından bu seferde port hızı yetersiz gelebilir veya aylık veri transfer kotalı bir hizmet ise paket dışına çıkılmasına sebep olabilir.

    Saldırı büyüklüğü, tipi gibi konularda hizmet alınan yere itibar etmek dışında yapılabilecek birşey yok. Benim de yorum yapmam doğru olmaz.