Arkadaşlar kendi capında 300-400 oyunculu b i oyuna sahibim, ancak makinam sürekli kapanıp duruyor ve bana 500 mpsde ddos saldırısı aldıgımı söylüyorlar, makina dış ülkelere kapalı, Türkiyede bukadar yüksek düzeyde bi saldır yapmak mümkünmüdür