Konu
Saldırı konusunda ufak bir soru
17-06-2013, 14:41:16
#1
Bekir
Arkadaşlar kendi capında 300-400 oyunculu b i oyuna sahibim, ancak makinam sürekli kapanıp duruyor ve bana 500 mpsde ddos saldırısı aldıgımı söylüyorlar, makina dış ülkelere kapalı, Türkiyede bukadar yüksek düzeyde bi saldır yapmak mümkünmüdür