Saldırı konusunda ufak bir soru
13
●910
- 17-06-2013, 16:33:04Sunucum açık derken, saldırı almadığınızda trafiğiniz o seviyededir bu normal.Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saldırı konusunda verimerkezi ile iletişim halinde olmak gerekir, ilk önce gelen atağın router tarafındaki kayıtları incelenmeli, sunucuza hangi tip bir saldırı geldiği, ip adreslerinin sahte olup olmadığı ve ne tür isteklerin geldiğini öğrenmelisiniz. Size gelen saldırı muhtemelen botnettir, http get şeklinde istek gelmesi muhtemel bu durumda işiniz dahada zor, fiziksel cihazların en zayıf olduğu nokta yapay zeka ile çözülmesi mümkün olan http get istekler, firewall hangi isteklerin normal ziyaretçi hangisinin saldırgan olduğunu tespit ederken oldukça zorlanır, bu tür saldırılar içinde genelde load balancer ile yük dağıtımı yapmak çözüm olabilmekte. - 17-06-2013, 16:36:50son 2 haftadır oyun sunucularımız yüksek kapasitede aldırı almaktaydı(750mbit - 1gbit). Saldırı konusunda TR de cözüm sunabilcek DC pek yok sanırım,
Biz DGN'den hizmet aldık saldırıların çoğunu suan engellemiş durumdayız.
Kampanyaları takip edin , HP Makineleri çok uygun fiyattan sağlayabiliyorlar,ek olarak 300mbitlik giriş seviyesi firewallı 100 lira gibi bir fiyat. Hiçbir şey bu
Eğer tek bir ipden yayın yapıyorsanız, co-location yapmanızı tavsiye ederim.
Şuan işinizi görebilcek tek yer sanırım DGN.Eğer makineyi fiyatları bütçemi aşıyor derseniz @ttnetdc 'yide önerebilirim.Kendileri DGN üzerinden kendi donanımları ile yayın yapmakta, firewall hizmetinide DGN üzerinden size sağlayabilirler diye umuyorum
Ek olarak Salay telekomda sanırım DDos çözümleri sunabilmekte, ancak denemediğim için yorum yapamayacağım - 17-06-2013, 16:40:24yaklasık 1 haftadır 300-500 mbit saldırı alıyorum ama suanda trafik 1.5 tb daha fala olması gerekmiyormuydu ?Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle