son 2 haftadır oyun sunucularımız yüksek kapasitede aldırı almaktaydı(750mbit - 1gbit). Saldırı konusunda TR de cözüm sunabilcek DC pek yok sanırım,
Biz DGN'den hizmet aldık saldırıların çoğunu suan engellemiş durumdayız.
Kampanyaları takip edin , HP Makineleri çok uygun fiyattan sağlayabiliyorlar,ek olarak 300mbitlik giriş seviyesi firewallı 100 lira gibi bir fiyat. Hiçbir şey bu

Eğer tek bir ipden yayın yapıyorsanız, co-location yapmanızı tavsiye ederim.
Şuan işinizi görebilcek tek yer sanırım DGN.Eğer makineyi fiyatları bütçemi aşıyor derseniz @ttnetdc 'yide önerebilirim.Kendileri DGN üzerinden kendi donanımları ile yayın yapmakta, firewall hizmetinide DGN üzerinden size sağlayabilirler diye umuyorum

Ek olarak Salay telekomda sanırım DDos çözümleri sunabilmekte, ancak denemediğim için yorum yapamayacağım