• 25-11-2007, 14:26:34
    #19
    Netinternet'e geçmeyi düşünüyorum Osmanım. Senle çalışırım tabiki.
    (DClerle çalışırken sıcak kanlı sorumlularla çalışmak istiyorum. Teklanda böyle idi, senin kanında sıcakmış osman )

    Bu arada güçlü o referansları pm le alabilirmiyim. Eğer yatarsa kafama gerçekten geçicem aralık 6sında.
  • 25-11-2007, 14:56:27
    #20
    Kurumsal PLUS
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netinternet'e geçmeyi düşünüyorum Osmanım. Senle çalışırım tabiki.
    (DClerle çalışırken sıcak kanlı sorumlularla çalışmak istiyorum. Teklanda böyle idi, senin kanında sıcakmış osman )
    Bu arada güçlü o referansları pm le alabilirmiyim. Eğer yatarsa kafama gerçekten geçicem aralık 6sında.
    6 Aralıkta görüşürüz ozaman Şimdiden hoşgedin.
  • 25-11-2007, 15:41:47
    #21
    mahsuru yoksa ise buraya yazabilirsen.. iyi olur osman bey.

    iyi çalışmalar.
  • 25-11-2007, 16:42:28
    #22
    Kurumsal PLUS
    alimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mahsuru yoksa ise buraya yazabilirsen.. iyi olur osman bey.
    iyi çalışmalar.
    Baştada belirtim Hocam biliyorsunuz bu co-location hizmetinde kilit nokta da oldugunuzda referansları gizli tutmanız gerekir bunun bizce bir sakıncası olmasada müşterilerimiz böyle istediklerinden bizde gizli tutuyoruz zaten kime sorsan bizim referansları gösterir hocam..
  • 25-11-2007, 16:57:48
    #23
    Misafir
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin şakası kalsın pizada ama hala NX e geçemememin nedeni var. Fiyatları çok uygun insanı kendine zaten bu çekiyor. Ama hala bana gösterebilecek iyi bir referansı yok. (Örn. Teklan=sahibinden.com)
    ben varım yetmezmi
  • 25-11-2007, 17:35:05
    #24
    Yeter o zaman, Zaten anlaştık bi denicezde şu switch olayında kaldık. ortak yollu bir alet lazım yönetilebilir switch
  • 26-11-2007, 00:46:52
    #25
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşlar bir yanlışlık oldu..

    1 Mbps hat 45 değil 35 YTL dir..

    ATX kasa barındırma ücreti kasa adedi arttıkca düşmektedir. aynı indirimler kabinet de geçerlidir ancak kompile 40U'luk kabini almaları durumunda geçerli olacaktır 8)
  • 26-11-2007, 00:52:54
    #26
    Üyeliği durduruldu
    makineler denizli de mi yoksa istanbulda mı barınıyor onu anlamadım ?
  • 26-11-2007, 01:55:46
    #27
    Kurumsal PLUS
    LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makineler denizli de mi yoksa istanbulda mı barınıyor onu anlamadım ?
    İlk post üzerinde yazıyor hocam dikkatli okumadın sanırım