Netinternet'e geçmeyi düşünüyorum Osmanım. Senle çalışırım tabiki.
(DClerle çalışırken sıcak kanlı sorumlularla çalışmak istiyorum. Teklanda böyle idi, senin kanında sıcakmış osman

)
Bu arada güçlü o referansları pm le alabilirmiyim. Eğer yatarsa kafama gerçekten geçicem aralık 6sında.
6 Aralıkta görüşürüz ozaman

Şimdiden hoşgedin.