Arkadaşlar,
Whm'den "languages" kısmından download languages file kısmından x3 için english.reg dosyasını indirdim, çevirdim.Fakat bunu tekrar whmden upload file yaptığımda olmuyor.Atıyo ama, isim olarak dosyanın PCdeki uzantısı yazıyor ve onu seçtiğinde çalışmıyor.Konu hakkında bilgisi olan yardım ederse sevinirim.Bu dosyayı nasıl sorunsuz çalıştırabilirim?
x3 temasını(cpanel11) türkçeleştirdik ama???
13
●1.722
- 11-08-2007, 15:16:31@Ni-Osman
Ben aldım dediğim gibi çevirdim eğer bunun yolu varsa atıcam eğer başka bir yoldansa.Yani şimdi dosya çok uzun zamanımızı aldı zaten şimdi bide başka yoldan çevirmek zor olur.Dersen ki bu çevirdiğin işe yaramaz bana tam anlatırsan o şekilde baştan çevircem.
@gckhvs
Tamamen bitireyim yayınlarım zaten - 11-08-2007, 20:08:07o vakit şunu dene
Modify/Upgrade Multiple Accounts
bölümüne gir yan taraftaki
Search by Reseller/Owner
text box da yer alan user yazısını sil text box boş kalsın sonra select de. tüm hesapları seçmiş olacaksın alt kısımdan dili Türkçe temayı X3 yap kaydet bakalım...
