Konu
x3 temasını(cpanel11) türkçeleştirdik ama???
11-08-2007, 21:11:04
#8
Sinan
Çok garip bir durum.languages'de gözüken "turkce" dosyası dediğin yerde yok.Sanki hiç yüklememişiz gibi...