Konu
x3 temasını(cpanel11) türkçeleştirdik ama???
11-08-2007, 16:17:25
#5
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
"View Installed Languages" bölümünde Upload edilen dosya X3 teması altında Okey işareti çıkartıyormu?