• 16-07-2009, 00:05:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkakadaslar plesk surum 9.0.1, plesk uzerinden error loglamayai kapatma ozelligi varmi ??

    yada php.ini dosyasini duzenleyerek error loglamayi nasil engelleyebilirim ??
  • 16-07-2009, 00:13:43
    #2
    Hangi hata kayıt türünü kapatmak istiyorsun? apache mi?
  • 16-07-2009, 00:40:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet sistem apache, plesk panelden de yhata kodlarini gorebiliyorum, ancak bunlari pleskten kapatmam mumkun degilse apachenin php.ini dosyasindan yapmak istiyorum..

    tesekkurler cevap icin Creep
  • 16-07-2009, 00:46:49
    #4
    Sanırım istediğin bu.

    Domains ----> Domain adı ---> Log Manager --> Log rotation -> Switch off
  • 16-07-2009, 01:10:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yaptim, valla bakalim isleyecekmi bu diger kisimlarida kapatiyormu acaba, baglananlarin bilgilerin ifalan ? birde rep vermedim daha once vermisim
  • 16-07-2009, 01:17:03
    #6
    Evet access_log da bu rotasyon içine dahil o da kapatılmış olacak...
  • 17-07-2009, 15:12:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    malesef kapanmadi :s hala hata loglari tutmaya devam ediyor, access de dahil :s bunu php.ini dosyasindan kapatma sansim yokmu acaba ?
  • 17-07-2009, 15:30:54
    #8
    Switch off dediğin zaman log dönüşümünü kapatırsın. Aksine log dönüşümünü açman, compress log gibi bir seçenek var onu aktif etmen ve max log sayısını 2-3 yapman (eski kayıtlar belki lazım olur), log dönüşüm dönemini de günlüğe çekmen lazım.