Konu
plesk'den hata loglamayi kapatmak ?? yada php.ini dosyasindan ??
17-07-2009, 15:12:11
#7
kuaza
Üyeliği durduruldu
malesef kapanmadi :s hala hata loglari tutmaya devam ediyor, access de dahil :s bunu php.ini dosyasindan kapatma sansim yokmu acaba ?