Switch off dediğin zaman log dönüşümünü kapatırsın. Aksine log dönüşümünü açman, compress log gibi bir seçenek var onu aktif etmen ve max log sayısını 2-3 yapman (eski kayıtlar belki lazım olur), log dönüşüm dönemini de günlüğe çekmen lazım.