• 24-10-2023, 13:02:50
    #1
    TASARIM AJANSI
    Merhaba. Max-height: 200px; kısmını Max-height: 100%; olarak düzenlemeye çalışıyorum ama ne yaparsam yapayım orada hep "2" figürü kalıyor. Yazmak istediğim şeyi yazamıyorum, bir şey anlamadım neden böyle oluyor

  • 24-10-2023, 13:08:28
    #2
    Editor düzenleme seçeneklerinde html/css varmı şuan php seçili
  • 24-10-2023, 13:10:02
    #3
    Geçici çözüm isterseniz o satırı yani max-height yazan yeri silin şunu direk oraya yapıştırın
    max-height: 100px;
  • 24-10-2023, 13:10:32
    #4
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Max-height: 200px; kısmını Max-height: 100%; olarak düzenlemeye çalışıyorum ama ne yaparsam yapayım orada hep "2" figürü kalıyor. Yazmak istediğim şeyi yazamıyorum, bir şey anlamadım neden böyle oluyor

    yukarıda iso hangisi utf8 falan mı
  • 24-10-2023, 13:10:45
    #5
    TASARIM AJANSI
    netlook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Editor düzenleme seçeneklerinde html/css varmı şuan php seçili
    Çok teşekkür ederim "Use legacy editor" ile yapınca oldu
  • 24-10-2023, 13:11:16
    #6
    TASARIM AJANSI
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçici çözüm isterseniz o satırı yani max-height yazan yeri silin şunu direk oraya yapıştırın
    max-height: 100px;
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarıda iso hangisi utf8 falan mı
    Teşekkürler sorun çözüldü