Merhaba. Max-height: 200px; kısmını Max-height: 100%; olarak düzenlemeye çalışıyorum ama ne yaparsam yapayım orada hep "2" figürü kalıyor. Yazmak istediğim şeyi yazamıyorum, bir şey anlamadım neden böyle oluyor