FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Max-height: 200px; kısmını Max-height: 100%; olarak düzenlemeye çalışıyorum ama ne yaparsam yapayım orada hep "2" figürü kalıyor. Yazmak istediğim şeyi yazamıyorum, bir şey anlamadım neden böyle oluyor

yukarıda iso hangisi utf8 falan mı