• 15-03-2022, 20:40:11
    #1
    Merhaba,

    Sitemde "ionCube" hatası veriyor, root yetkisi var. İnce ayarlar > PHP > ionCube aktif ettim yine olmadı, PHHP sürümlerini yükledim 7.2'ye çektim yine olmadı. Ne yapmam lazım?


  • 15-03-2022, 20:44:44
    #2
    Her PHP sürümü için ionCube farklıdır. Doğru sürüm için yüklediğinize emin misiniz?
  • 15-03-2022, 20:47:55
    #3
    Doğru ioncube sürümü aktif olduğundan emin misiniz? Loader wizzard ile ilgili versiyonu otomatik kurabilirsiniz.
  • 15-03-2022, 21:05:28
    #4
    ücretli destek almak isterseniz imzamda bulunan whatsapp numaramdan iletişime geçebilirsiniz
  • 15-03-2022, 21:30:45
    #5
    Locker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sitemde "ionCube" hatası veriyor, root yetkisi var. İnce ayarlar > PHP > ionCube aktif ettim yine olmadı, PHHP sürümlerini yükledim 7.2'ye çektim yine olmadı. Ne yapmam lazım?


    WHM İnce Ayarlardan aktif edilen ioncube CPanel’in ioncube gerektiren sayfaları içindir. Siteleri etkilemez. İoncube hatası aldığınız sitenin CPanel’inden MultiPHP ayarlarını açıp oradan ioncube aktif edin.
  • 16-03-2022, 13:28:52
    #6
    AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her PHP sürümü için ionCube farklıdır. Doğru sürüm için yüklediğinize emin misiniz?
    Başka reseller'da da whmcs yükledim onda da bu hatayı vermişti sürümü 7.2'e çektim düzelmişti.
  • 16-03-2022, 13:34:10
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretli destek almak isterseniz imzamda bulunan whatsapp numaramdan iletişime geçebilirsiniz
    Teşekkürler fakat ücretsiz destek almak istiyorum.