Merhaba,

Sitemde "ionCube" hatası veriyor, root yetkisi var. İnce ayarlar > PHP > ionCube aktif ettim yine olmadı, PHHP sürümlerini yükledim 7.2'ye çektim yine olmadı. Ne yapmam lazım?